دل خسته

خدایا عاسی و خسته به درگاه تو رو کردم

 

                            نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم

دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی

                           بیا یشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم

خدایا گر تو درد عاشقی را میکشیدی

                           تو هم زهر جدایی را به تلخی می چشیدی

اگر چون من به مرگ آرزوها می رسیدی

                             پشیمون میشدی از اینکه عشقو آفریدی

 

 

این چند بیت شعر از ستار خواننده ای که خیلی دوسش دارمه

به عشق آرزو عشق از دست رفتم نوشتم اینجا

                       

 

// در میان آرزوهایم //

//به دنبال آرزویی میگردم //

// که مرا به آرزوهایم برساند //



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 18:23 توسط فراری| |


Power By: LoxBlog.Com